loading...

چرا برندینگ ؟

چون تازه کارم پول کمتر میگیرم . برای شروع خوبه رایگان کار کنم ؟ یا دست مزد کمی بگیرم ؟  چون اینطوری میتونم حداقل چنتا مشتری بگیرم و آدما منو بشناسن .هوم ؟ من چنتا پیشنهاد بهتر دارم . ولی اول ب

رحمان بازدید : 58 سه شنبه 22 بهمن 1398 نظرات (0)

چون تازه کارم پول کمتر میگیرم .

برای شروع خوبه رایگان کار کنم ؟ یا دست مزد کمی بگیرم ؟ 

چون اینطوری میتونم حداقل چنتا مشتری بگیرم و آدما منو بشناسن .هوم ؟

من چنتا پیشنهاد بهتر دارم . ولی اول بگم که چرا رایگان کار نکن 

اگر رایگان کار کنی رشد مالی تو خیلی سخت تر خواهد شد 

وقتی رایگان با دستمزد خیلی کم کار کنی فقط مشتری هایی را جذب می کنی با دنبال کار رایگانند . یا خیلی ارزان . این مشتریان هیچوقت تبدیل به مشتریانی که پول خوب به تو بدهند نمی شوند . حتی وقتی تو رو به افراد دیگه معرفی میکنند . " کارش خوبه قیمتشم خیلی پایینه " پس مشتریان جدیدی برای تو میان که دنبال کار رایگان و خیلی ارزان هستند . 

اما پیشنهادات من 

1- کار آموزی : اگه فک می کنی اول راه هستی کار آموزی به مدت 6 ماه می تونه پیشنهاد خوبی برای تو باشه 

2- کار ثابت : اگر فک می کنی که کارت انقد خوبه که می تونی یه جایی مار کنی پس یه کار ثابت رو شروع کن . و به مدت یک سال تو یه شرکت کنار طراحان حرفه ای کار کن تا علاوه بر شبکه سازی حرفه تر هم شوی 

 

یکی از عجیب‌ترین و متاسفانه رایج‌ترین تصمیمات اینه که دیزاینر‌های تازه کار برای پیدا کردن مشتری بیشتر سعی می‌کنن با قیمت بسیار پایین و یا رایگان کار کنند!‌

🎈همین ابتدا بگم، حتی اگر طراح یا فریلنسر حرفه‌ای هستید هم این پست رو به اشتراک بذارید، چون ما همه میدونیم این کارِ طراحان تازه‌کار چه ضربه‌ای به خودشون و همچنین بازار کار می‌زنه!‌

اما من در این پست طبق تجربه و دانش اساتید سه جایگزین برای "رایگان کار کردن" قرار دادم که نه تنها خیلی برای خود دیزاینر‌های تازه‌کار مفیده، بلکه باعث ارتقای کیفیت مارکت میشه. چه از لحاظ دیزاین و چه از لحاظ قیمت.‌

مطمئنم اگر درصدی از تازه‌کارها این پیشنهادات رو اجرا کنند، آینده‌ی روشن‌تری برای خودشون و همچنین همه‌ی هم‌صنفی‌هاشون میسازن.‌

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 23
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 768
  • بازدید کلی : 2,524